claudia

en sak ni inte visste om mig
är att jag ridit och tränat en häst vid namn claudia, en häst som nu ägs utav en som har
 sveriges största hästblogg
 dressyrmupparna.blogg.se


kommer inte riktigt ihåg hur det gick till men det blev iallafall att jag skulle försöka rida och tävla den, i hoppning. kan säga att på den tiden va hästen helt sjövild o het så jag vet inte vad. har aldrig suttit på en häst lik henne, sjukt speciell o rida och såfort hon såg en bom va det fullfart som gällde o man hade ingen kontroll alls nästan!
sjukt snygg och trevlig häst förövrigt som vi faktiskt höll på att köpa för ja va helt kär i henne, dock begärde dom väldigt mycket pengar för henne och den summan var hon tyvärr inte värd på långa vägar. vet oxå att dom gick ner sjukt mkt i pris innan dom fick sålt henne. hann tyvärr aldrig tävla henne!
som sagt, en sjukt speciell ponny som man inte fick någonting gratis på alls.
måste erkänna att hon som har henne nu gjort ett grymt jobb, för den hästen har en egen vilja som heter duga.

har lite filmer från när ja tränat henne och även när jag red henne för första gången, dock har ja ingenaning vart dom ligger men ska försöka leta upp dom någongång! vore sjukt kul och se såhär efter!


claudia o hennes dåvarande ägare


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Haha, duuu jag känner igen det där med hoppningen, hon är så än idag! Helt-jäkla-hindergalen, finns inget stopp hos henne! Vore kul att se filmer! :)

2011-01-16 @ 21:21:38
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Dafie

:) Jätteroligt tycker jag! Leta gärna upp de där filmerna och sådant, det hade varit jätteroligt att se!

2011-01-17 @ 16:43:22
URL: http://dafiedencoola.blogg.se/
Postat av: Maria

När köpte Ingrid/du claudia?:)

2011-05-06 @ 16:36:23
URL: http://www.lorettog.com
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp filmerna?? :):)

2011-05-06 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0