friday

oj vilken bloggtorka ja haft idag, eller? ne, ärligt talat så har jag haft en fullspäckad dag kan man väl säga. vakna, åkte hem, sov, vakna, ut till stallet, lillkillen skoddes av bäste frank, ut och rida ett litet snabbt pass så han ska vara lite lugnare på dressyr träningen imorn, och fyttifan va han galoppera idag! stooooooora galoppsteg, nöjd karro. sen kom alleballe med sandro & ottoman, och fort iväg till åmål där bilen skulle besiktigas. när det var klappat och klart, tog vi oss till donken i säffle och käkade en åthelvetes äcklig hamburgare (fattar inte varför jag bara inte kan äta mc chicken som man aldrig tröttnar på och som är godast av allt..) anyway, sen hem o byta om då jag fortfarande hade ridkläder på mig, sen upp till åsen göra sallad (kommer bilder o recept) ut o åka och hem o sova, älskling ville inte sova me mig idag så får sova själv, kulhjul. nu ska ja se på greys o sova, upp på träning imorn och hoppas på att den går bättre än den senaste. godnatt på er, puss
km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0