mästerkock?!

ärligt, ja borde fan bli kock. slängde nyss ihop en pasta gryta på 4 schnitzlar, en halv paket grädde och lite chillisås & annanas. då är man fan grym om man får de gott ;) ja älskar att laga mat (hatar dock att diska..) så förstår inte varför jag inte sökte till hotell & resturang istället för frisör. hm, jaja taskigt läge där karro. laga mat får ja väl göra på fritiden ;) älskling sitter och spelar o mumsar på iallafall o här sitter jag och skriver massa text, HATA MIG NU HATA MIG NU FÖR JA HAR INGA BILDEEEEEEEEER. och ja menar, om ni nu vill följa våran vardag i bilder, ärligt så kan det bli lite tröligt för jag iallafall ligger i sängen, sitter vid datorn och är i stallet hela dagarna. sooo, vill ni se vilken väg jag går när jag går upp från sängen?? haha nejdå. ska allt bättra oss med bilder, en digitalkamera till mig och linda nu så lovar vi er massvis med bilder sen. puss o kram skumbanan
karro


typ den töntigaste bilden jag sätt, och alex tyckte de va konstigt att ja inte ville va me dom på nyår...?
kanske skulle legat där framme o posat med ett glas saft, hade vart nått va? ja hade ju iaf gjort bilden.
MESAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0