ny header

linda hade gjort värsta fina headern, dock tog hon en bild där jag ser ut som en posande 60 årig kärring, så de får duga med denna tills ja o linda har satt oss ner tillsammans en dag =)

helgen då, fredagen blev lugna kanoner med sandra o jeppe. tidigt upp på lördag morgon för att åka o träna, sen till fredde för en jätte trevlig kväll. slutade med att jag och fredde tog varsin fyrhjuling o åkte ut o sladda, så coola var vi. sen kom älskling som var sjuk o hämta mig så fick ta hand om han lite.. och det fick jag också göra igår, haha stackarn. idag vart han iallafall hos läkaren och fick svar på vad det var, och det var något magvirus så han fick piller och lite sånt, så får vi hoppas på att han blir kryare snart! =) imorgon får jag kravla mig till skolan :(:(:(:(:( orkar inte, VARFÖR valde jag uddevalla av alla jäla ruttna ställen, så jävla mongo o åka buss i timmar, kill me pleaaaase. jaja, får avsluta denna måndagen med halv åtta hos mig och kanske något greys anatomy avsnitt. höres imorgon!
km


6 months ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0