nytt schema




fick som sagt nytt schema för vårterminen idag!
och om ja ska va ärlig så tror jag att jag överlever faktiskt..... haha
börjar 11 på måndagar o slutar 2! på tisdagar har jag min första lektion tjugo över 11 o slutar halv 4! dock har vi mentorstid en kvart på morgonen men känns som ja inte kommer va där allt för ofta, haha

för er som missat går jag alltså lärlingsprogramet och är ute o praktiserar/jobbar resten av tiden. nytt för mig iår är att jag är inne i skolan en dag till, var alltså inne på skolan en dag i veckan förut. men nu ska ja läsa massa nya kurser o behöver mer skoltid. sen går hela klassen in vissa speciella veckor o gör klart ett ämne som tex. religion osv. det blir lättast för oss o det är smidigt!
kommer nog bli fler lektioner nu när jag är anmäld till div. kurser som drar igång snart!
linda


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för inriktning har du på lärlingsprogrammet då? hört att man kan ha massa olika

2011-01-25 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0