smoothielotie

godmorgon! eller ja, de flesta sover väl. jag har varit vaken sen 8, inte så jäla rockigt. kom nyss hem och sitter bänkad framför postlådan för att få postförskottet så jag kan hämta ut mina nya schabrak, men posten är sen.. får hoppas att annelie kanske känner för o åka till ica innan stallet så jag kan ha på älskling sina nya fina grejer idag. min morgon började för typ 10 min sen med en smoothie, (alltså jag har vaknat till nu... döing) men nu ska ja dricka upp den, slänga mig i soffan o slappa en stund innan vi ska ut till pållarna.
km


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade vart kul och få se bilderna från stallet någon dag. och få följa er i mer bilder och inte bara massa text. om ni nu vill ha bloggtips.

2011-01-05 @ 15:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0