stallchey2 gör det igen

hejhejhejhej! förlåt för mig kassa bloggning, im alive! idag vart det första skoldagen, helt ok första dag. tog det bara lugnt, flumma och gjorde nån uppgift in i mellanåt. slutade tidigare o hem o byta om, äta i bilen, åka o köpa spån & foder, ut till stallet, mocka, rida osv. sandra vart med mig :) mysigt.
så här kommer det lite bilder från idag







''tacktack''




sandra äter min häst, what to do :(
edit: alla flätor han har i pannlugg, man & svans undrar ni säkert över.
manen har jag fläta i för att den är så lång så det är lättare att hålla reda på den med en fläta, och desamma med svansen. pannluggen har jag flätat för att han skulle se lite när det blåste idag, + att han var duktigt söt i det.


imorgon är det rakning nr 2 som gäller på pinoccio =) kul! :D
och anonymius som ville ha bilder på stallet, här kommer några bättre






gången ut till hagarna :)


utgång, och sadelkammaren till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0