true facts

- jag har aldrig haft utegångsförbud
- jag har tvångstankar, (kan tex inte gå på A-brunnar)
- jag HATAR fötter, kommer en fot o den personen o ja inte har sockar på mig så blir jag gråtfärdig
- jag har ett sjuhelvetes temprament

- jag är helt sjukt hästgalen, riktig nörd om ja ska va ärlig



- jag är pedant, börjar jag städa tex. så ska det vara kliniskt rent exakt ÖVERALLT
- jag tror på att jorden går under 2012
- jag klippte av mitt hår för cirkus 3 år sen, det är kortare nu än vad det var då

innan


efter

- jag är sjukt lat
- jag har insane humor som ingen förstår sig på, alla tror jag lider av nån slags sjukdom
- jag lider av allvarlig emetofobi (kräkfobi)
- jag älskar kakor, godis, chips & dricka
- jag är riktigt jävla bra på att laga mat

km

Kommentarer
Postat av: Anna

Att va hästnörd är ju de bästa som finns! :)

2011-01-11 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0