2

linda är inte den enda som har haft världens bästa helg :) i fredags blev det lugna firren på dagen, sen på kvällen drog jag till golfen en sväng sen kom micaela upp mig och vi bestämde oss för att åka till fjorden en sväng. inget större o ha men va trevligt o se lite annat folk än mellerudare, haha. lördagen åkte jag och micaela ner till vita och la oss vid poolen, träffade sofia och sandra där. satt o chilla i solen oså, träffade även på linda & vickan =) senare in på eftermiddagen blev det lite vattenskoter oså, sen hem och på med kläder för iväg o grilla i sundserud med amanda alex anton o micke =) va trevligt och jag o mändi hade världens goaste pratstund. idag har vi varit ute på sjön, verkligen världens underbaraste väder och lite färg kirrade jag också! nu lite senare in på kvällingen åkte jag ut till stallet och tog en kvällstur med gams, han var pigg o framåt o helt överlycklig över att få slippa alla klägg o flugor tror jag! haha. imorgon bär kosan mot hönö över dagen, hoppas på fint väder!!!!

gammon har för det mesta stått hela veckan, han gick måndag onsdag och idag. men det gör nog inget, för han behöver vila då han är såppas ung och sen har det var sjukligt varmt så det har nog bara gjort gott för han att stå. framöver kommer han vila 3 ggr en veckan och 4 dagar den andra veckan, så varierar vi så =) så pyllen orkar! nu ska jag hoppa in i duschen o slänga på en film med älskling! vi hörs
karro

(nope, jag har inga bilder och visa för jag har inga bilder som jag kan lägga in på datorn. lääääängtar tills jag får tillbaka min dator ifrån skolan eller tills jag köper mig en egen (vilket inte är så jäääääävla troligt!!!)


bara för jag är så jävla snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0