diss

alltså en sak jag börjar tröttna på väldigt mkt är alla "svar på tal" som skrivs i alla bloggar!
har vart en sak jag ALLTID stört mig på och idag finns det folk som kommenterar dåligt på näst intill varje liten blogg men ändå ska det alltid tas upp som ett "svar på tal".
visst, de är inte roligt alls att få nedvärderande kommentarer om de enda och det andra men ändå lixom?
men jag fattar inte hur folk kan gå upp i varv så mycket för en liten kommentar o dra hela livshistorian ist för o bara ignorera eller skriva ngt litet?
okej, ja har aldrig fått nån elak komentar men så jag ska väl inte uttrycka mig egentligen men det är något som stör mig vare sig det är på kissies blogg eller en liten blogg med 30 läsare lixom.
nog om det, stå på er istället för o göra tråkiga svar på tal ;)
linda


fast sen får ja väl även dissa alla personer som skriver sådana kommentarer, bara töntigt.
:)

edit: detta var alltså inte specifikt riktat till någon speciell,
o inte till "equiss" som verkat tagit åt sig! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Själv tycker jag att hissar och dissar är ganska uttjatade nu, i ALLA bloggar! ;) haha

2011-07-07 @ 18:01:38
URL: http://equiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0