..

här sitter jag, helt kaputt dö. snorar och pendlar mellan pigg och slö, åkte till stallet förut för att slänga på flugtäcket och det där, var där max 10 min, åkte hem och blev liggandes helt dö. shit vad händer med mig?! så fick skippa att åka till linda, vilket suger då jag har sett fram emot det. sen ringde micaela nu o fråga om jag ville komma upp till henne och marre, men det går ju inte det heller. FAN för att vara sjuk, jag skulle lätt kunna må såhär om det hade varit vinter och skola, men inte nu :( förlorar en helvetes massa pengar också då jag egentligen ska jobba nu i helgen.. :( får se om jag är bättre på söndag. finns inget bra på tvn helle, suuuuuuuuug heeeelg. åh! fått i mig lite mat nu iallafall, så nu ska jag ta en chillmode i soffan. puss!
km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0