.

det är helt stört vilken värld vi lever i. just nu vill jag bara här ifrån för alltid för de enda som finns är ren falskhet så det skriker om det.
är så jävla trött på att behöva ställa upp för mina "kompisar" med allt va det nu är, lyssna när de är ledsna o få ta all skit. ställa upp med pengar för folk är för fattiga o för lata för att jobba o skaffa egna pengar.
alltså, jag fattar inte vafan som är problemet? det finns något som heter ge och ta, men det har tydligen inte vissa personer fattat.
jag blir så trött på folk så jag vill bara spy på dom rätt ut, hur falskheten bara lyser igenom.
nu ska ja sluta va snäll så ska folk få se vad roligt det är o ha "äkta" kompisar ;)
karma is a bitch, and you know it!
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0