falsterbo-resan

hemma från en grym helg i falsterbo! =) jag har bränt 3000 kronor, blivit brun, varit med världens underbaraste vänner, jag har varit glad och jag SKA tillbaka nästa år. det var nog det roligaste jag gjort i år tror jag :) och då festa vi ändå inte, vi kände (eller, jag o sandra mest) att det skulle va ruttet om vi inte kom in o stå utanför tills nattenbussen gick kl 03.10. så dom andra stannade hemma dom med :) så vi åkte ut och käkade lite, var inte speciellt hungrig så tog mig en pommes bara (som jag aldrig annars äter på jobbet liksom...) medans dom andra tog lite mer mat så som pasta och vittlöksbröd. gick upp tidigt imorse och käkade frulle, och styrde kosan mot tävlingen. kollade på den, riktigt mäktigt att se hästarna hoppa 160 cm i verkligheten, hindrena är liksom större än hästarna! sen blev det ju självklart shopping! igår köpte jag: ett par jeansshorts, AS snygg bikini-överdel. hittade ingen underdel dock :(, ett träns, john whitaker ridbyxo, 1 kg E-vitamin och en mysig hood-tröja. idag köpte jag: tyglar, massa hästgodis och ett schockemöhle schbrak. är sjukt nöjd men hade nog shoppat dubbelt upp om jag hade haft pengarna! nu ska jag S.T.E.N.D.Ä.C.K.A i min egna säng och ta mig en låååååång sovmorgon. ska njuta extra av den imorgon o på tisdag, för efter det går jag på ett 12-dagars race med massa jobb! PEEEEEEENGAR. godnatt på er! puss karrrrro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0