FINALLY!!

woooho, idag kunde jag äntligen sätta igång gammon lite smått!! så jäkla kul =) dock var ju inte vädret på min sida (men nu är de.. o då ska ja jobba) så jag longera han bara lite lätt med pessoa-selen. gick så fint så =) vart även o köpte foder för flera hundra, den sved!! menmen. sitter här helt nyduschad me blött hår o försöker hinna power till att blåsa de o åka o jobba, spyyyyyyyyr påt snart. vill va LEEEEEDIG i veckor.. men får se livet från den ljusa sidan, PENGARNA.

någon dag här så ska gams box byggas, stallet målas om o tvättas osv. längtar! =) få ordning på allting igen, för just nu ser de ut som hej kom o hjälp mig ungefär. finns knappt plats o gå då de är bräder, hinkar, foder o aa allt man kan tänka sig på en yta på 0.5 kvadrat meter typ, haha. jaja, ne nu får jag ta tummen ur o blåsa håret o åka till jobbet... hörs!
km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0