godkväll

shenashooo, lille ångesten här med! har också klickat hem lite mer till gams, haha. älskar att jag får massor med lön nu under sommaren =) hittade ett par bruna vardags benskydd med teddy som jag beställde, dom kostade 79 (!!!!!!!!!) kronor. tipsar er alla om haglunds. jätte billigt! även hittat en rå snyggt träns som också kommer falla i brevlådan snart, härligt. (ja, jag vet att jag köpte ett nytt på falsterbo, men ärligt det var så jäkla snyggt. live bild kommer)

har iallafall haft en über mysig dag med älskling, bara vi två. kvalitétstid kallar jag det! imorgon ska vi ut på sjön om vädret tillåter =) har även lilla diva på besök över natten. nu ska vi placera oss i sängen, så vi hörs imorgon helt enkelt. sov gott kosisar!
puss karro


mitt LILLA hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0