massa fixxxx

sådär precis fixat lite musik ute på altan, hittar inte sladdarna som går till biosystemet så det suger rätt rejält att bara få ha vanliga små högtalare! men låter helt okej ändå så får väl bli så! dock måste ja fixa premium då jag bara har fem timmar kvar att spela, haha
står över tre flak me cider o öl i vinkylen så det är heeelt okej för tillfället ;)
dock har ja inte hunnit städa mitt rum för fem öre o nu måste ja hoppa in i duschen för o fixa lite o sen äre jobb som gäller idag igen :) slutar 6 o mamma har sagt att de går att komma runt sex så vetifan hur ja ska hinna fixa mig men haha
juust de, va ute o åt direkt efter jobbet igår med lite folk o sen blev det även till öltältet o ta några öl! hur trevligt som helst verkligen! dock vill ja inte veta hur pigg jag kommer va imorgon när jag börjar jobba 8........ haha
men vi hörs mer senare ;D
pusssss linda

hade tagit lite bilder men självklart är överföringssladden hemma hos jonte.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0