taggad

hejsvej mitt upp i allt! precis placerat röven framför datorn hemma i åsensbruk. vart hos svärmor och ätit grillad lax och kollat på film.

dagen har annars varit jobb och stallet. är sjukt taggad inför träningen imorgon, smörjt sadel o träns. satt på de nya schockemöhle schabraket, bytt till lindas blåa stigbyglar. imorgon åker även mina nya ridbyxor som sitter som en smäck på också! synd att jag inte har fått stövlarna än :( lizette kör iallafall imorgon o klickar massa bilder så imorn kväll om jag lever dvs så kommer det massvis med bilder! ska även hinna med att rida psykolektor och dö också, så imorgon blir det en hästig dag! ska försöka få med älskling till stallet så han kan ta lite bilder! hörs
km








på tiden lektor var snäll och vi flög över 120! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0