dagens

ahvesst, jag drog ju på mig dom förjävla bra regnkläderna (NOT, va pissblöt när jag kom hem) och åkte ut till stallet. hann precis få in hästarna innan regnet kom (nej de regna inte där när jag kom dit men de regna hemma, bara så vi får allt utrett, ok?) gammon såg ut som som en lerhög, greppa borsten i högsta hugg och bara borsta. haha fan va oseriös jag är just nu. MEN, iallafall. på med pessoa-sele och allt det där, och så snodde jag lindas ridregntäcke? haha. jaja, det satt som en smäck och gjorde susen mot regnet. för det HÄVDE verkligen ner. gammon gick helt okej, han är inte helt 100 i longering ännu men vi jobbar på det.

när jag skulle ta ut lektor så var han kliniskt ren, inte det minsta jobbig och det slutade regna. THANKS! han var också helt okej, han kunde gått bättre. men jag nöjde mig med ett helt okej resultat istället för att bråka för att få det perfekt så hade det slutat kaputt iallafall. han arbetade på så fint så, han har blivit riktigt fin pånken! lille skillnad sen sist jag satt på han (aa nu satt jag iof inte på han, men arbetade han då).
jag är nöjd med dom båda iallafall :)
karro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0