:)

precis hemkommen från en lång dag på jobbet! mysig lunch på vågen ute i solen med älskling också eftersom han var ledig idag.........
är ensam hemma hela helgen o även hundarna är med så det är sköööönt. så ikväll ska jag va här hemma o bara ta det så jävla lugnt. hade tänkt krypa ner i jacuzzin o fixa med ansiktsmask, peeling o sånt skönt inför imorgon!
fast senare ikväll blire hem till mitt andra hem, haha
imorn blire ingen update direkt, ska jobba några timmar mitt på dagen o sen äre midsommarfirande med allt underbart folk som gäller resten av dagen och kvällen!
verkar som vi sover i båten också så då blire ingen update på lördag heller, haha
lektor får stå nu i två dagar, men de gör ingenting för lillen att bara gå o äta lite gräs. han överlever nog!
ahjaaa, nu ska ja försöka hitta ngt att ha på mig även fast ja fick massa fina grejer från hm idag äre inget som duger...... men vi hörs senare :)
linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0