:)

godmorgon på er! sitter o käkar frukost o kom hem från stallet för en stund sedan :)
åkte ut vid halv sju imorse så nu är lektor riden o klar ;) haha funderar dock på att åka o släppa in han om några timmar. helt sjuuukligt varmt ute idag o ändå var ja ute lite efter sex redan.
så jag är inte alls avundsjuk på alla som ska vara lediga idag ;) och sådär nöjd på jonte som troligen ska sluta jobbet vid 11 för o åka ut med båten hela dagen, då äre flera timmar kvar tills jag BÖRJAR jobba. huur segt?
menmen, ska iallafall få försökt städat klart mitt rum o lite sånt innan jag börjar jobba vid 1 så kanske jag kan åka ut efter jag slutat idag! ahjaaaa, de löser sig väl!
hade förövrigt en supermysig kväll med älskling igår, ute med båten bara vi två o sen massa tacos hemma hos mammmi o sen hem o bara mysa :)
men nu får ja sätta fart, ha en bra dag på er o sola o bada lite för mig med ;)
linda



en dag när de inte var så varmt på båten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0