ett inlägg såhär på kvällskvisten

shit pommmmmes, jag känner mig helt hjärndö efter denna dag som har varit så kvav så gud vet vad! inatt vakna jag 04.11 ungefär av att det var som att det var en nattklubb i mitt rum, det blixtra helt sjukt mycket :s o mullra och small, trodde ett tag att jorden var påväg ner alltså. första gången jag på riktigt vart rädd för åska!

dagen har varit helt sjukt slapp iallafall, kom hem vid 5 tiden. åkte och köpte jodopax, åkte ut till stallet och tog mig en liten tur med jeanette. en betydligt mindre runda och en lugnare runda då det var så fuktigt och kvavt i luften så det kändes som det skulle komma ett riktigt brakoväder när som helst, men det gjorde de aldrig! iallafall, gammon var pigg och glad. och shit vad han är lätt att rida nu, DOCK käftar han en del i munnen och vill inte riktigt hålla sig nere i form tyvärr.. någon dum ovana han har fått, men den strävar vi nu med att få bort :) imorgon hoppas jag på uppehåll (hörde dock nyss attn de skulle bli massa åska) så vi kan ut på gärdet och rida ordentligt, eller paddocken? vet inte riktigt, ett riktigt dressyrpass skall det bli allafall :)

nu ska jag ta och lägga mig tillrätta i sängen, slänga på ett avsnitt av greys och somna. imorgon ska jag vara pigg och glad till skolan (lär aldrig hända) JAG VILL OCKSÅ TA STUDENTEN NUUUUUUUUU!!!!!! så jävla orättvist, fast egentligen ska jag vara glad att jag ens får ta studenten nästa år när jag faktiskt egentligen har 2 år kvar ;) 333333lit
GODNATT!
km


we against the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0