förste juni

hejheej på er!
kom nyss hem från lindstorp där vi vart o firat petra som tog studenten idag :) supertrevligt!
annars har jag bara jobbat hela dagen, vart hos läkarn o fått spruta mot allergin o lite sånt. segt hare vart, men det är ju sånt man inte får säga hehe.
ahjaaaa, ikväll blir det så lugnt det kan bli. sjukligt trött är jag men skulle behöva åka ut o rida min lilla springare. dock är klockan rätt mycket redan o sen ska ja storstäda mitt rum innan älskling kommer hem från jobbet inatt.
och imorn är jag HELT ledig, ska bli så j ä v l a skönt rent ut sagt. ska sova halva dagen o sen fortsätta med att inte göra någonting. underbart ska det bli iallafall med lite ledigt o sovmorgon! :)
linda



världens finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0