hemskt

Gick in på en blogg som jag kikat in på lite då o då under något år o fick en chock när hon skrivit att hennes ena ponny var död. Ena inlägget stod det hur glatt som helst hur dom skulle åka ner på träningsläger några dagar o hur hon var så taggad, och andra inlägget står det rip hästen namn. Hur sjukt?
Hon skrev även hur det hänt och hon hade bara bundit upp hästen som alla gör vardagligen o han hade på något sätt fått panik o slitit sig o lycktas rycka med halva boxen för o sen skena ut med gallret hängandes i grimskaftet. Och i all hast hade han slitit av sig senan och det gick inte och göra något åt och var tvugen att ta bort omedelbart.
Alltså fyfan va hemskt rent ut sagt. Att det kan vända på en liten sekund o sen kan ens värld rasa totalt. Jag menar det kan hända vem som helst, även mig och dig.
Man ska nog ta vara på det man har mer än vad man tror, för en dag finns det inte där vare sig man vill eller inte.
Var bara tvungen och skriva det här för jag tyckte det var så sjukt hemskt att det kan hända så jävla snabbt.
Skänker en tanke till Johanna och alla andra som förlorat sin bästa vän på liknande sätt.
linda

Kommentarer
Postat av: Nathalie Bergqvist

va heter bloggen?

2011-06-20 @ 13:22:47
URL: http://nathaliebergqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://johannagrant.se/

2011-06-20 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0