lookin' good from tip to toe

sorry för dåligt uppdaterande, men har vart ganska så slö idag. upp och jobba, jobbade till halv 5. åkte till stallet och red gammon, skulle ju egentligen ridit i paddocken men den var upptagen så red ut en sväng istället. det gillade han :) så himla snäll och go är han, red ut för första gången själv och inte en enda grej reagerade han på. så himla skönt, han är verkligen hästen som passar mig perfekt. han är säker på sig själv, vilket gör att jag känner mig säkrare på mig själv och såklart på han. jag tror aldrig han skulle svika, aldrig. han är verkligen bäst! folk säger att jag är en hästnörd, en tönt som älskar hästar och blablabla. vissa får mig att låta som en 12 åring för att jag brinner för hästar, men då undrar jag vad som är vettigast. att vara ute och supa varenda jävla helg, knulla, göra bort sig, må dåligt dagen efter.. (nu menade jag inte att det var något fel på det så sätt, bara vad som är vettigast o inte..) eller vara med något som man blir ett med? nu kom jag in på ett helt annat spår än vad jag egentligen skulle, men det bara kom. gammon är iallafall bäst, punkt och slut.

efter jag ridit åkte jag hem, tanken var då att jag skulle åka och klippa sophie och hennes mor men jag var helt slut i kropp och knopp så ska klippa dom imorgon istället :) helgen för mig är bara jobbjobbjobb, jobbar halv 5 till ca 02.30 fredag och lördag. kommer vara helt slut! så nu ska jag ta och lägga mig och sova min skönhetssömn så jag är laddad tills imorgon. godnatt på er!
km


Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep

Kommentarer
Postat av: S Ljungdahl

Men karro bry dig inte om vad folk säger/tycker. Kul att man har ett intresse, något som man brinner för. Kör din grej!

2011-06-23 @ 23:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0