proooosit, snorigt, ont i halsen

mm life is great alltså! halsfluss och en jobbig hack-hosta. käkar antibiotika och massa host medicin och hoppas att jag är frisker imorgon, lär jag inte vara men.. har legat i sängen i stort sätt hela dagen och inte förrän nu börjar jag bli lite piggare i skallen, gott. väntar på att alex ska komma till mellerud så han kan köra ut mig till stallet, gams har nämligen också fått ett snyggt blått ufo-täcke så tänkte slänga på de, eller ja ska nog kolla vädret först imorgon.. ingen större idé och slänga på det om det ska regna imorn? han har iallafall gått på sin vila nu och ska få göra de en vecka, en och en halv vecka ungefär. aja, nu spekulerar jag till höger och vänster. nu ska jag dricka lite (viktigt viktigt) och ögon-shoppa lite på internet. vi hörs!
km


inte sådär nöjd me o vara sjukeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0