säkerhetsväst?

jag har ett fråga vad som gäller säkerhetsväst på tävling.

man måste alltid tävla med säkerhetsväst fram tills man är 18 år.
DOCK vet jag folk som säger att det gäller hela året man är 18 och sen vet jag folk som säger att det gäller dagen efter man fyllt och sen vet ja även folk som säger att det gäller fram tills året man fyller?
alltså, va är rätt? haha
i TR står det väldigt suddigt o det står endast att man ska ha säkerthetsväst vid all ridning på tävlingsområdet fram tills året man fyller?
jag fattar ingenting..... haha
linda




Kommentarer
Postat av: rebecka :)

ganska säker på att det är HELA året man fyller 18, för man är ju fortfarande junior! :)

2011-06-21 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0