sick

mm gött, jag som aldrig (peppar peppar ta i trä') är sjuk, har just nu så jävla ont i halsen, ä helt snurrig i huvudet och  är matt. ooooooooooooorkar inte! så har proppat i mig lite alvedon och sitter och försöker dricka citronvatten, som förövrigt är min nya drog. dagen idag har bestått av att lassa hö ute i stallet, vi var klara cirkus halv 8 nu ikväll. är heelt slut! men nu har pållarna över vintern iallafall, gott!

imorgon är det min sista lediga dag på cirkus en vecka, så den ska tillbringas i solen om det är någon framme. dock är det inte roligast och gå ut och sola här hemma just nu då typ hela golfen ser en, eftersom vi inte har någon altan än. det suger! menmen. sen ska jag försöka få älskling köra till torp så jag kan hoppa in på hööks och köpa flugtäcke, gammon måste ju också bli en i gänget. ne men kollade på han nu innan jag åkte hem, och han var verkligen helt blodig överallt. bena, ryggen, halsen men under magen var det värst.. :( usch, så måste införskaffa mig detta snabbt. kanske inte behöver åka enda till torp? men någonstans så jag kan köpa detta åt han. nu ska jag pressa i mig lite mer vatten så det slutar snurra i huvudet på mig..
km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0