sommmmmarlov

ja, tydligen har man sommarlov o jag har mest ångest haha dels för att jag för första gången skitit i skolan helt iprincip o ah haha ahjaaa
vart i skolan nu på förmiddagen o sen har ja spenderat några tusen, i mellerud haha hur lyckas man?
behövde ngt att ha på mig ikväll o det slutade med två nya klänningar o sen cykelbyxor med spets. sen skulle även min syster in på autovideo o kolla på ngt o helt spontant köpte jag en helt ny digitalkamera haha. fast det var endast för mamma sa att ja va snål när ja inte visste om ja skulle köpa eller inte köpa en kamera som kosta 1500 bara... haha sen blev det även en massa småsaker så ja, pengar har de gått åt idag!
nu ska ja snart göra mig iordning lite till o sen blir det som sagt upp till dalskog o fira albin som tog studenten idag :)
och ikväll kan de hända att de blir lite fest hos ajje som även han tog studenten idag :) trevligt!
imorn morgon är det upp o jobba igen så ni kan ju änna räkna ut att updaten blir som vanligt typ, haha
ahja, gratttis alla underbara människor som tar studenten idag!
puss linda


två år sedan
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0