TJOOOOOOHO

hej alla fula snygga skabbiga äckliga söta underbara lovers and haters! nu är det såhär, att jag har ett litet trådlöst internet här va, som är sviiiiinsegt men jag kan ju faktiskt uppdatera :DD så ni kommer få lite update innan den 11te, kanske inte mycket men något inlägg iallafall..

så vad händer i mitt liv just nu?
jo, jag har flyttat och bott i flyttlådor. jag har jobbat som en blådåre, jag har haft hela fantastiska ridturer med jeanette, jag har umgåtts med min älskling, jag har pysslat och gosat med min andra älskling, jag har haft pms, jag har varit sur, jag har varit glad, jag har vart på ikea, jag har vart i karlstad, jag har gjort typ massor.. men nu har vi iallafall kommit till rätta här i huset och det känns väldigt bra, och jag trivs som fisken i vattnet. idag har vi också varit på ikea och handlat in lite saker, till mitt rum köptes det
- en förvaringshylla m. korgar som jag också ska ha tv på
- en mattish
- lampaaaa
- hängkrok man har på dörren

får inte mycket mer plats i mitt lilla rum, jag ska klicka massa kort någon dag när vi har kommit i lite mer ordning så ska ni få se :)

gammon går det jätte bra med, nu har han vilat hela helgen då jag har jobbat dubbel jobb hela helgen. men i onsdags & torsdags vart jag och jeanette ute på helt sjukt underbara ridturer. i onsdags red vi ner till sjön, bada lite och gick omkring i skogen. tog oss en tur på ca 2-3 timmar! i torsdags red vi ner till vita sannar, fikade där och tog en sand-galoppsträcka på ca 1-2 km kanske? helt underbart och vääääldigt bra träning! sen efter det gick vi i skogen ända vägen hem, så sjukt underbart. gammon hade en helt annan inställning när jag tog mig en skritt-tur på fredagen.

imorgon hoppas jag på bättre väder än idag iallafall, åska & regn. buuuuuh! för det vankas lite muskelknutte-träning på min goding, för nu när han går på bete så ser han fasen inte klok ut. han har svällt upp på några dagar?! haha. har mycket jobb framför mig i höst iallafall! nu ska jag sluta skriva, för jag måste verkligen sova, är helt slut efter helgen och ska upp till skolan imorgon. så vi hörs kanske imorgon kväll, får kika på de!
puss och godnatt på er!
km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0