roaaaaaaadtrip

Shalalala, sitter i sängen och känner hur det svider i ögona. Mindre okej! Precis kommit hem från torp & stallet. Longerade Gammon för första gången idag och han fatta rätt fort vinkeln (förutom att man skulle gå på en volt då, såklart) så det blev lite kantigt and so on med helt klart godkänt. Sen kom Alex och hämta mig och då bar det av till uddevalla för och köra Jeppe till Viktor, blev ett stopp på torpan för inköp av nytt träns. Hittade dock inget i budget pris så det får vänta en litet tag till så ska klicka hem ett underbart sen. För idag märkte jag att Gammons nosgrimma hade fått stryk av väggen på nått vänster så det var skadat tyvärr. Köpte iallafall krubb-bitningsmedel då vi har en busig ponny hemma i hagen som gärna äter svansar och sånt mumsigt. Fick även hem min nya ridjacka också, tack annelieeee ♥

Ska strax hoppa ner i sackosäcken kolla big brother och sussa sönder. Sovmorgon imorgon och det gillas stort! Vi hörs imorgon. Puss
KM


underbara fina snygga träns, du ska bli mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0