shenareeeeeee

jisses vilket väder! tacka gud för att vi fick åka hem sista lektionen asså..
vill ut till stallet och släppa in hästarna, stackare som står i detta väder :(
skulle hämtat ut min kära jacka som ja la undan igår också, men det hann jag inte med..
så får hoppas att vädret lugnar sig så att jag o älskling kan åka ner o hämta den sennnn.

dagen idag ser ut som så att sitta här till kl 4, ut till stallet, mocka, hälsa på hjärtat och sen kanske vidare till ua och hämta min jacka då. imorgon är jag ledig och det är väldigt uppskattat! har en jävla massa måsten också känner jag, egentligen vet ja väl inte vad meeeeen.. har en del nya grejer på gång iallafall, en ny ridjacka & ett par läderskydd! wiiiiiiie. neeeeeeee nu tjatar ja om allt o inget, ska käka upp min kötbulls baugette o dricka actimel. pusss
km


lill bonsan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0