söndag

har precis intagit sängen och känner av att jag har ont i halsen, orkar jag verkligen bli sjuk nu? mmmmmm fast ne, det är gött o va sjuk. iallafall feber oså, bara ligga i soffan o sova hela dagarna.. fast peppar peppar som tur är har jag inte haft feber på väldigt länge, och när jag hade det sist (riktigt sjuk alltså) så hade jag verkligen ingenting och underhålla mig med på dagarna. sket i skolan och va singel. nu är jag plugghästen, har pojkvän och som pricken över i:t en häst också! så frågan är om jag orkar bli sjuk nu? haha vilket dilemma.

har iallafall kollat på big brother och faktiskt sur över att roza åkte ut, hon kunde åkt nästa vecka. orka me den fula jävla vanessa som bara säger ''omg'' hela tiden. ännu större dilemma. nu skall jag kolla in den nya serien som gick istället för solsidan idag. hörs imorgon people!
km


världens finaste

Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker bild!!!

2011-03-28 @ 09:46:04
URL: http://linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0