zigzagboomziggizaggiziggiboom

först ska ja klaga lite...
ja har en hicka som är jävligt irriterande, jag har jävligt ont i käften, det varar i kinderna på mig, jag vill vara ledig livet ut men ändå få pengar hela tiden, jag vill va miljonär o kunna köpa allt, vill gå ut skolan, vill ha körkort, FAAAAAAAAAAAAN.

sådär, hejsvej! precis lagt mig i sängen och ska snart kolla på lite greys innan jag somnar. idag har jag haft studiedag, vilket har varit heeeeeelt underbart och välbehövligt framförallt. dagen har sett ut som såhär att jag vaknade runt 11 tiden tror jag, la mig och kolla solsidan (upptäckte också att internetet hade lagt av) vid 12 kom alex och hämta mig så blev det upp till kinan och käka frulle, gött. sen hem igen och försöka internet, gick inteeeeee. så blev lite mer solsidan oså. vid 4 åkte jag och sandra ut till stallet, ridning på gammon stod på tur. övergångar var dageeeeeens, gick super bra och han släppte lös några glädjetjut, vilket är en härlig känsla när man känner att hästen är glad och positiv. nu på kvällen har jag lagat mat, potatisgratäng, kött & beasås stod på menyn idag, gott men fett. hem och se big brother och nu har jag landat här =)

imorgon är det praktik som står på schemat, efter den blir det stallet o rida, sen vara me alex. får se vad kvällen har att erbjuda :) nu har jag varit jävligt duktig och skrivit så flitigt så nu säger jag gonatt!
puss km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0