10 saker ni inte visste om mig

- jag är sjukt känslig
kan börja grina för ingenting. härom dagen börja ja gråta till ett inlägg, min syster skrev om mina små pojkar (min andra systers barn), mitt på bussen till och med.

- jag skäms inte för mycket

är en väldigt ärlig person som kan slänga ur sig vad som helst typ.
hoppa o tjoa runt bland folk är något jag älskar, attentionwhore? haha

- jag hatar när folk rättar mig när jag har gjort någonting.

som alex tex. han diskar oftast om hela disken när jag har diskat bara för att ja inte har diskat på hans sätt..

- jag är otroligt social
älskar att prata, och är inte blyg alls oftast.

- jag är one of the kind
.. jag tillbringar hellre en hel kväll i stallet, hemma i soffan, eller något dylikt än att gå ut och supa o festa. finner inget intresse med att dricka och må dåligt dagen efter.

- jag är sjukt lat

vet inte hur många gånger jag har försökt ta mig i kragen bara till o komma ut på en promenad, det går aldrig så bra! jag ber alex slava åt mig typ 24 timmar om dygnet..

- jag är perfektionist
HATAR att inte ha ordning på mina grejer, iallafall i stallet. ligger inte mina  grejer där dom ska så vill jag typ slå mig själv och fråga varför i hela helvete ja la de där och inte där de skulle!

- jag ska alltid bevisa saker och ting för mig själv
misstänker jag att en människa har gjort något (gott som ont), så tar jag ALLTID reda på minsta saker i detalj. jag kan inte släppa det annars, tror jag är dum i huvudet?

- jag har svårt för att släppa gammal och släppa in nytt

tex. några i familjen har träffat nya av olika anledningar, som jag verkligen inte kan släppa in. det är sjukt jobbigt, för det är otroligt fina människor. men allting som händer är deras fel (alltså inte allt, men allt som har med min familj o göra)

- jag kommer ihåg sjukt onödiga grejer
tex. vilket datum jag gjorde en grej, eller något liknande. jag minns senast jag hade magsjuka tex. det var i mars, för många årsen. ett år och 2 veckor efter min katt avlivades, jag hade ett vitt nattlinne med ljusblåa hästar. jag minns hur mitt kräk såg ut (groose..) och jag minns i princip varenda ord jag sa den natten.. håller fortfarande på att jag är dum i huvudet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0