beslutsångest

några timmars jobb i full fart avklarat, börsen med pappi avklarat och ja, ingenting mer avklarat haha
ska försöka ta ett tag på mitt rum nu nån timme innan jag drar ut till stallet i spöregnet!
lite snabbtrim på lektor o smörja alla grejer till imorn :)

efter det är jag i valet o kvalet, antingen stallet snabbt och sen till trollhättan på crusing med massa folk
eller, lite mer chill i stallet o sen hem till jonte o bara mysa hela kvällen.
hmmmmm, troligen hemma då jag för en gångs skull inte orkar va ute hela natten om ja ska upp tidigt imorgon..
haha ilandsproblem om nått....

ahja, nu får jag sätta på lite musik o försöka städa lite snabbt :)
linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0