dagen

åhoooooj, finally hemma2. har verkligen varit en berg o dalbana dag, på ett bra sätt! ena stunden har det varit full fart och emellan har jag dött i soffan typ.

men iallafall, gammon kändes verkligen helt klockren idag. från början till mitten, i slutet blev han trött o sprang mest bara. ''gunilla'' som jag kallar henne kom också förbi och berömde han för hans fina steg, skit kul o höra ju :) lizzan verkade också väldigt nöjd. några bilder har jag dock inte fått ännu men hon hade lagt ut 2 på fb.



tottis ville också sitta på hästen, ett antal gånger om! haha.
förresten, har ni sett vad fin gammon börjar bli i kroppen? :D

när jag kom hem så blev det lite fika med my parents and farfar. sen ut till huset som vi fick nycklarna till idag! wooooho. jävligt fint kommer det bli, lite fel med mamma o pappas tapeter bara men annars verkade allt helt ok. bilder kommer upp imorn eller något. sen kom älskling o hämtade mig där, åkte hem o hämtade massvis med saker och åkte upp till svärmor och käka lite pizza, groose. sen fick vi upp till bäckefors och greja med alex öga som han hade fått svetsblänk i, ajaj. så nästan precis hemkommna.

imorgon har jag verkligen fullt upp, kl 11 ska jag befinna mig hos sophie för att göra en uppsättning på både henne och sandra. när jag är klar med dom ska jag fort som fan ut till stallet, mocka och allt sånt. slänga på gammon täcke och göra rent hans sår. sen ska jag hem och duscha och fixa mig, sen iväg till karlstad. PUH! men jag gillar fartfyllda dagar, det är kul och känna att man gör någon nytta då.
ne nu ska jag ta o borsta gaddarna och lägga mig brevid min snarkade älskling. vi hörs mer imorgon!
puss och godnatt, karro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0