filmer

är verkligen jätte nöjd över gams, han var jätte snäll. och försökte förstå! från min egna sida kunde jag nog ridit bättre, hållt balansen lite mer och rätat upp mig. framförallt hänga med i hoppen, då jag kom mycket i efterkälke och så, men det är inte lätt o veta när han hoppar av när han knappt vet det själv :) men jag är jätte nöjd över honom, och han är så cool lugn. min kille de! imorgon blir det ett pessoa-sele pass på gärdet. ska också ta en rejälröjning i låderna, lägga i ordning det så det inte bara ligger ner knocklat i dem. sen ska jag också försöka hinna med att tvätta vintertäcket så jag kan vika ner det för sommaren.

här kommer filmer på både mig och linda från idag!

jag & gammon


linda & lektors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0