finally!

idag fick jag äntligen rida på min fina pålle igen, var sån känsla. och inte halt vart han heller :) det rullar framåt nu! han var pigg och framåt. dock är det bara promenader i ett par dagar, men det är bara skönt att se att han blir bättre o bättre =)




dagen förövrigt har varit jäklit chill, go sovmorgon. åkte till tandläkaren osv. kom hem käkade lite, klippte simon och inväntade alex. åkte till stallet, fixade allting, åkte till åsen. käkade igen, kotletter med pommes o kallsås. klippte jerry och nu har jag intagit soffläge!

imorgon väntas sovmorgon, och tandläkaren. ledig från praktiken då jag har lite o göra i skolan :) sen ska jag självklart göra det dagliga, gammon! :) kvällen blir det troligen jacuzzi om planerna går som det ska.
puss, karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0