inköpslista sommar 2011

med min goe lön så har jag en del pengar o spendera!
lite av saker jag ska/vill köpa



eller






sen blir det nödvändiga saker också, som benlindor, nya benskydd, ''skit'' täcken att ha under täcken i vinter, boots, nya grimmor, grimskaft, något finare fleecetäcke osv. mycket ska inhandlas på ullared, billigt och super bra! sen kommer det säkert bli miljoner andra saker också, typ schabrak osv. men saker jag vet att jag vill ha/behöver nu är iallafall detta ungefär.
km

Kommentarer
Postat av: Anna

Köp inte tränset! Jag har det och det är inte bra stenarna på pannbandet lossnade redan vid första gången som jag använde det.

2011-06-17 @ 10:13:31
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0