mmh mat

kom hem från träningen för nån halvtimme sen så har precis slängt i mig lite tacos som stod framme när vi kom!

träningen gick helt okej, ingen dålig träning men ingen superbra. hade som sagt bett på han idag o han tjafsar lika mkt som innan vetrinären var här. och så fort ja tar i han masar han med huvudet o släpper rygg o bakben vilket leder till att jag själv blir väldigt seg o tappar stödet från bena. men ah, han var superfin o lydig på backen iaf! o sen hoppade han väl rätt fint också :)
våran vetrinär ska iallafall komma o kolla tänderna nu på han snarast. tog ju ut en distirksvetrinär för nån månad sen o ja dom är värdelösa rent ut sagt. nä men ah, så förhoppningsvis löser de sig snart me hans mun!

kommer lite småklipp från min del o hoppade även något språng lite högre men kommer även massa klipp från karro och gammon! men det kommer nog upp imorgon då karro är ledig tror jaa! :)

nu blire en dusch o sen lägga sig o mysa med älskling, ska till skolan vid halv nio imorgon vilket jag inte vart på hela terminen haha, så får väl försöka somna relativt tidigt idag :)
linda


bästa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0