pessoa-sele

jappjapp, idag tyckte jag att gammon skulle få jobba efter massa vila! så jag satte på han pessoa-selen, och shit vilken snygg häst man fick fram ;o ojoj :) rörde sig riktigt bra, dock är han helt sinnessjukt utåtställd 24 timmar om dygnet, tips om att få in honom? han är jätte stel verkligen, massage kanske?
här kommer någon bild och ett litet klipp

det är första gången jag sätter på en pessoa sele
, så om något är fel eller så, så får ni gärna säga till. men han jobbade på bra iallafall, så någon verkan måste den ju haft. och när jag försökte få ett svar ur linda så var det ''jadå :p'' sen sluta hon svara, hon älskar mig med hela sitt hjärta. haha ♥









Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag skulle vilja påstå att du satt hakarna fel, den löpande haken ska sitta i bettringen. Googla det så ser du bilder :)

2011-05-12 @ 08:46:19
Postat av: Karro svarar

http://www.google.se/m/search?site=images&source=mog&hl=sv&gl=se&client=safari&q=pessoasele#i=21



På den är den löpande i selen. Fick inte ihop de riktigt när ja satte den löpande i bettringen! Ska försöka mig på det när jag har lite mer tid. Såg att du skaffat dig en sele, kan du inte ta kort på wippan o visa? :)

2011-05-12 @ 11:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0