resultat

110cm A1:A avd.A
4fel
kändes rätt bra ändå, jag red till och med bra de första hindrena men sen blev det lite små tjaffs ändå men de e inget o säga något om. rev näst sista hindret som va på en lurig linje som alla andra oxå rev typ men. så ah, otur bara. rätt segt för ja va sugen på o hoppa omhoppning haha. annars va han superfin i sprången!

120cm A:0 avd.A
4fel
bytte bett från Dbett till vanligt tränsbett o det var som att sitta på en helt annan häst. han var helt klockren den här rundan! banan var väldigt maxad och var ganska teknisk o sen att det var en A0 var nog bara bra.
rev som sagt andra hindret redan som stod vid utgången ur sväng så satsade inte något efter de men faan va bra han va. världens framåtbjudning och jag tog tillvara på den på rätt sätt så han verkligen flög över hindrena. o även fast ja la han stort eller nära hoppa han som ingenting o han verkligen letade hinder hela tiden. grym känsla var det iallafall o det kan vart en av våra bästa rundor nånsin! sjukt nöjd alltså :)
min tid hade räckt till första utanför placering o ändå tog jag inga snäva svängar eller liknande, hade bara en grym grundgalopp! bästa häst :)



från sista hindret i 120 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0