SORRY

ojoj, så dålig uppdatering! jag är ju som sagt mitt uppe i en flytt och nu har vi varken tv eller internet. sov första natten där inatt, helt okej. dock är mitt nya rum helt sjukt minimalt men kommer få hela övervåningen för mig själv sen när den är klart :) kommer kanske få ett sånt där internet man stoppar in i datorn, så då blir det update.

veckan ser ut såhär iallafall.
idag: skolaaan, hoppträning
imorn: skolan
onsdag: student/studentmiddag
torsdag: lediiiiiig
fredag: jobb 16.30-23.00
lördag: jobb 16.30-23.00
söndag: jobb 16.30-23.00

mycket till liv en har vaaaaaaa :) ne nu ska ja ha lektion, skit kul. AS TAGGAD! not.
jävla permanent, fön o uppsättningar
km


Kommentarer
Postat av: Anonym

då kommer inte du :( jag som trodde de :(men grattis till jobb! Men iofs kanske du skulle komma på torsan?

2011-05-30 @ 10:39:17
URL: http://linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0