sunday

varit i stallet, mockat och allt de där. lagt om gammons hov och satt på han ett regntäcke, spöregn ute nu juuuuuuuuuuuuu. inte okej! helgen har varit helt okej :) o umgåtts med linda hela helgen också, det var på tiden =) annars har jag varit på möte på vita idag också, fått helt okej schema.

OCH VET NI
idag blev gammon pappa, troligen till ett sto :) blir en blandning av nordsvensk och halvblod, tror det kan bli en riktigt smäcker häst!

imorgon vankas hoppträning, gud så jag längtar :D vi hörs senare, nu ska jag käka grillat. svärmor och svärfar har skaffat gasolgrill, så premiär för den! ikväll kommer troligen bilderna på mig o gammon upp.
km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0