svaaaaaar

blablabla gå tillbaka till den bloggen ni hade innan.
mmmmmmh okej, men om vi ska kunna skriva om våra dagar så är det hästarna. sorry asså! men ska berätta om min dag idag då, jag vaknade åt frukost (BARNGRÖT SÅKLART!!! daah..) åkte till skolan, såklart kom min privatchaffis med limmon, åkte till skolan och behövde inte göra någonting, hallå jag är ju karro liksom. sen hem och nu äter jag, BARNMAT SÅKLART!!!!!

roligare? att vara som alla andra, skriva om hur dåligt man mår för man är ''fet'' and so on. de är liksom vår blogg och vi skriver vad vi vill på den, vår vardag är skola, hästarna, o stallet. så är det bara! live with it.
km

Kommentarer
Postat av: finest!

Jag håller med lisa som skrev att eran blogg typ suger,ni verkar inte ha särskillt roligt i erat liv,ni kan väl skriva mer om tex kärlek,framtiden osv osv,, då hade ni fått mer läsare...

2011-05-05 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0