svar på svar då

okej, jag gillar inte att svara på kommentarer men den med att vi inte verkar ha så roligt i vårat liv. tja, det är ju oftast därför vi inte skriver så mycket för vi har alldeles för mycket och göra o är ute o har kul istället för o sitta hemma o uppdatera en blogg som vissa andra gör.. hehe
o sen att vi skulle få mer läsare om vi skrev om annat, sjukt nog skulle jag inte vilja ha mer läsare faktiskt haha.
men för tillfället är det mer än någonsin, och kan hålla med där för fråga mig inte varför alla hundratalsmänniskor klickar sig in på denna blogg flera gånger dagligen men så ligger det till iallafall! :)
linda


Kommentarer
Postat av: Carro

Det roliga är att ingen tvingar dem att läsa och om det nu är så jävla tråkigt, varför klicka in?

Själv tycker jag att det är skit kul att bland annat få se bilder på Karros unghäst, dels för att vi aldrig hinner träffas och dels för att det är kul att se utvecklingen. Men men, det är alltid lättare att kasta skit än att visa lite ödmjukhet.

Tycker att ni uppdaterar lagom mycket, jag hade då inte hunnit läsa annars och om man då tycker att det är för lite uppdatering för en "hästblogg" så bör man nog överväga om man inte bör skaffa sig ett liv.



Keep going! :)

2011-05-05 @ 21:49:22
URL: http://equiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0