tisdag

toppen dag idag :) började med att jag höll på o frysa halvt ihjäl imorse, somnade gott på bussen. gjorde en jävligt pinsam grej oså.. haha somnade till o råkade rycka till, slänga telefonen på herrn brevid mig. oh myyyyyyyyy, att jag inte dog. låtsades som jag sov igen! skolan gick fort, gjorde största dealen med läraren o behövde inte göra ett skit, gött!

kom hem o lagade goe maten, trevligt sällskap. ut til stallet, mockade o allt de där, gosade med älsklings gammon och sen kom becka o hämta mig, då drog vi ut på sune & tula. tula var helt galen o gjorde en spark eller två, kul! :D laddat krutpaket typ. ett jäkligt bra avslut på en sjukt härlig dag, kvälls solen lyste så skönt också! sommar nu..... nu ska jag kolla bb o övertala linda om att beställa schabrak med mig!
km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0