vissa personer kan va snälla

idag måste förövrigt vart nån knepig dag, jag hade slängt på mig lite smink snabbt imorse o såg ut som ett troll i håret eftersom ja inte orka platta de efter ja blåst de.
och när man jobbar i butik så äre ju väldigt många goa tanter som oftast säger att man är så söt o blabla, men de e ju bara lite då och då.
men idag har hur många som helst sakt massa goa saker, att jag är så himla söt o det är på grund av sådana som mig man kommer tillbaka o handlar o massa sånt. haha
alltså man vet ju inte vad man ska säga, men det värmer iallfall o något sånt litet kan göra en hel dag!
de kan nog vara något av de positivaste med att jobba i en affär ;)

o inte nog med att massa tanter o sånna sa massa söta grejer utan helt plötsligt när jag hjälper en kund slänger han ur sig mitt i allt, är det inte du som är sådär duktig på att rida?
haha lixom, vafan ska man svara då? gött chockad blev ja ju iallafall! haha
visst om ja hade suttit på en häst med ridkläder o allt, men i en random butik i arbetskläder? haha
ahja, sånna här dagar på jobbet gillar vi!
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0