woohoo

jag har suttit och gjort klart en skrivuppgift i svenskan som ska vara inne på fredag, och skickat in idag. det är ju helt sinnessjukt bra! nu ska jag bara få tummen ur röven och förstå mig på engelskan också? den är faktiskt svår, tro mig. emellan pluggningen har jag suttit och kollat på massa nya schabrak, träns, pannband, benskydd, ridbyxor, täcken, hjälm, kavaj, haha ja vart ska jag sluta? så får se hur allting blir med gammon nu, KAN bli slösa allt på utrustning o en resa till mig själv. eller lägga undan varenda penning o köpa han så fort jag får ihop allting, let's see. nu ska jag iallafall lägga mig o sova, imorgon väntas de fin besök av min lizzan o tottis! godnatt på er :)
km


du har hela mitt hjärta min fina prins
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0