wowowowowowowow

söndag, dötrött och vill väl helst dö typ. dagen igår var underbar!! började att vi gick upp, fixade massa saker, åkte på stubbrace, som typ var de roligaste på länge! :) aldrig vart på sånt förut, så de var skit kul. sen åkte vi till jerry som hade hyrt ett hus, grillade, badade lite jacuzzi o sen in till mellerud! var väl ingen höjdare inne i mellerud men... haha. hem o stendäckade! kortfattat och bra

nu ska ja o alex ta oss en långprommis ut till jerry igen, lägga mig o sola osv. senare blir det kalajs för svärfar! sen iväg till min lille pojk. jag skriver mer ikväll när jag är hemma, då kommer det massvis med bilder från gårdagen.
puss karro


sandra gör de igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0